سایت تخصصی حسابداران خبره ایران

ارائه مطالب تخصصی حسابداری و حسابرسی و قوانین

سایت تخصصی حسابداران خبره ایران

ارائه مطالب تخصصی حسابداری و حسابرسی و قوانین

آموزش وبلاگ نویسی توسط نرم افزار word 2007

نویسنده : پرشین بلاگ - ساعت ٤:٠٤ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٧/۱/۱۸
 

نرم افزار آفیس ورد 2007 یکی از محصولات مجموعه آفیس است که امکان وبلاگ نویسی آفلاین را برای کاربران سرویس های وبلاگ فراهم آورده است. با استفاده از word 2007 ، کاربران میتوانند ابتدا متن خود را در ورد نوشته و سپس با طی مراحل اتصال به وبلاگ، از طریق نرم افزار ورد، بدون وارد شدن به سرویس وبلاگشان، مطلب خود را از داخل ورد مستقیما به داخل وبلاگ ارسال کنند.

برای اینکار کافیست مراحل زیر را طبق شکل انجام دهید تا نرم افزار ورد اکانت شما را شناسایی کند و به سرویس وبلاگتان متصل شود.




همانطور که در عکس مشاهده میکنید، کافیست وارد ورد شوید. روی دکمه بالا سمت چپ کلیک کنید و روی گزینه publish  و سپس روی  blog کلیک کنید. حال دو گزینه برای ثبت اطلاعات وبلاگتان باز میشود . روی گزینه register now کلیک کنید و در مرحله بعد از منوی بازشوی سرویس های وبلاگ، گزینه other را انتخاب کنید.در صفحه بعد از منوی بازشوی API ، گزینه MetaWeblog را انتخاب کنید و  بجای آدرس Blog Post URL  آدرس http://persianblog.ir/services/metablog.ashx  را وارد کنید. توجه کنید که آدرس نباید www داشته باشه . همچنین باید نام کاربری و پسورد خود را نیز در زیر آن وارد نمایید.  OK را بزنید تا نرم افزار ورد به وبلاگ شما وصل شود . (توجه کنید که در این مراحل شما باید به اینترنت وصل باشید.)
در این مرحله، در صورتی که شما چند وبلاگ در اکانت خود داشته باشید ، از شما میخواهد که یکی را بعنوان وبلاگ اصلی انتخاب کنید . در صورتی که اطلاعات را درست وارد کرده باشید ، پیغام Account Registration Successful مبنی بر درست بودن اتصال به سرویس پرشین بلاگ به شما نمایش داده میشود. حال میتوانید مطلب خود را در اینجا بنویسید و با زدن دکمه Publish در بالای برنامه ورد، آنرا در وبلاگتان منتشر کنید. پس از هر ارسال مطلب ، یک خط زرد رنگ در بالای عنوان مطلبی که نوشته اید در برنامه ظاهر میشود و موفقیت در ارسال مطلب را به شما اطلاع میدهد.

سرویس وبلاگتان متصل شود.

 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد