سایت تخصصی حسابداران خبره ایران

ارائه مطالب تخصصی حسابداری و حسابرسی و قوانین

سایت تخصصی حسابداران خبره ایران

ارائه مطالب تخصصی حسابداری و حسابرسی و قوانین

مهلت قبوض تلفن همراه اول؛ تمدید مهلت پرداخت تا 14 دیماه 90

تاخیر در توزیع قبوض تلفن همراه؛ مشترکان همراه اول نگران نباشند

خبرگزاری ایسنا - ساعت 10:43 - 5/10/1390

طی هفته‌ی گذشته و با توجه به نزدیک شدن مهلت پرداخت قبوض خطوط دایمی همراه اول، تعدادی از مشترکان اعلام کردند که هنوز قبوض سیم‌کارت‌های دایمی این اپراتور به دستشان نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برخی از مشترکان پیامک مربوط به صورتحساب سیم‌کارت دایمی همراه اول را دریافت و به پرداخت آن اقدام کردند اما برخی دیگر در انتظار این قبوض و پیامک برای مطلع شدن از صورتحسابشان بودند.

روابط عمومی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران درباره علت این تاخیر در توزیع قبوض مشترکان تلفن همراه اعلام کرد که در حال حاضرشرکت پست هیچگونه قراردادی با شرکت مخابرات و همراه اول برای ارسال قبوض به مشترکان ندارد.

شرکت پست در گذشته مسوولیت ارسال برخی قبوض تلفن همراه را در برخی مناطق تهران برعهده داشت اما ارسال برخی دیگر از قبوض توسط شرکت‌های خصوصی انجام می‌شد.

اما با توجه به تاخیر در ارسال قبوض تلفن‌های همراه اول، طی روزهای گذشته پیامکی با متن "مشترک گرامی مهلت پرداخت صورت حساب دوره 01/07/90 الی 01/09/90 تا تاریخ 14/10/90 تمدید گردید" به مشترکان ارسال شد.
این پیامک با توجه به وجود برخی مشکلات در توزیع صورتحساب مشترکین همراه اول از سوی همراه اول ارسال و در نتیجه مهلت پرداخت صورتحساب این دوره تا روز چهارشنبه، 14 دیماه تمدید شد. روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که به‌دلیل بروز برخی مشکلات در توزیع دوره چهارم صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در استان‌های تهران و البرز و با توجه به اینکه احتمال دارد در برخی مناطق با تأخیر توزیع شود، مهلت پرداخت قبوض تمدید شده است.

بر اساس این اطلاعیه، علاوه بر تمدید مهلت پرداخت صورتحساب مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در استان‌های تهران و البرز، همراه اول به‌منظور جلوگیری از قطع خطوط مشترکین،‌ پیامک شناسه قبض و پرداخت صورتحساب مشترکان خود را مجدداً ارسال می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد